ПОИСК
Здоров'я та медицина

Якщо максимальний показник ерекції припадає на ранок: сексолог рекомендувала приємний сніданок для ранкового інтиму

14:14 21 липня 2021
Сніданок

Якщо італійські вчені стверджують, що коронавірус збільшує ризик розвитку еректильної дисфункції, то сексолог Наталя Єжова розповідає, як зробити так, щоб ранковий секс у пари вдався.

Сексолог, психолог і ведуча реаліті «Екси», яке вийде на «Новому каналі», позначила три важливих для цього правила, а також поділилася рецептом «сніданку, що збуджує».

«У більшості чоловіків вранці — максимальний показник ерекції. Є список продуктів, які підвищують лібідо чоловіків через певний комплексу вітамінів. Серед них — пісне м'ясо, горіхи… «- розповідає Наталя Єжова.

У якості приклада вона навела сніданок, що складається з бананового фондю і апельсинового фрешу. «Банан і розтоплений на водяній бані чорний шоколад — це смачно і красиво. Коли ви годуєте цим один одного в ігровій формі, це радує і налаштовує на романтичну атмосферу. Якщо включити приємну музику і аромалампу із запахом, наприклад, того ж шоколаду, потрібний настрій 100% буде», — запевняє сексолог і додає: «Апельсиновий фреш — це не тільки корисно, а й сприяє грайливому настрою з ранку. Якщо робити його на ручній соковижималці, це теж нагадує фалічний символ. Уявіть картинку: апельсиновий сік красиво стікає на вас, ви язиками збираєте його один з одного, і це дає потрібний настрій».

За словами Наталії Єжової, рецепта ідеального «інтимного» сніданку немає. Але важливо пам'ятати три правила: продукти, які підвищують лібідо, гра та фалічні символи.

Матеріал із зізнаннями відомої манекенниці «Пережити карантин мені допомогла колекція секс-іграшок»: Кара Делевінь дала відверте інтерв'ю" читайте на сайті" ФАКТІВ «.

Фото: https://ua.depositphotos.com.

642

Читайте нас у Telegram-каналі, Facebook та Twitter

Побачили помилку? Виділіть її та натисніть CTRL+Enter
    Введіть вашу скаргу
Наступний матеріал
Новини партнерів
 

© 1997—2021 «Факти та коментарі®»

Усі права на матеріали сайту охороняються у відповідності до законодавства України.

Матеріали під рубриками «Офіційно», «Новини компаній», «На замітку споживачу», «Ініціатива», «Реклама», «Пресреліз», «Новини галузі» а також позначені символом публікуються у якості реклами та мають інформаційно-комерційний характер.